Foto's bij Spaans-talige Avonturen - Reisverslag uit San Miguel de Allende, Mexico van Chantal - - WaarBenJij.nu Foto's bij Spaans-talige Avonturen - Reisverslag uit San Miguel de Allende, Mexico van Chantal - - WaarBenJij.nu

Foto's bij Spaans-talige Avonturen

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

05 Juli 2017 | Mexico, San Miguel de Allende

Hoooi :)

Ik kwam er opeens achter dat mijn foto's van mijn Spaans-talige foto's niet waren ge-upload op de één of andere manier. Dus bij deze :) Geniet van de 'Spaanse' foto's.

Xx

• 05 Juli 2017 - 15:20

Kris:

Nice nice. Vind je foto van notities maken tijdens veldwerk echt super leuk!
    Succes en geniet!
    Xx

• 05 Juli 2017 - 17:40

Opa Harry:

Leuk hoor de foto's. Het komt toch beter over met foto's. Zo te zien vermaak je je weer best. Ik ga zelfs twijfelen of we je hier nog wel terugzien hier in Nederland. Groetjes en geniet.

• 06 Juli 2017 - 19:29

Mamsie:

Nice pics! Dan zie ik toch nog dingen die ik niet gehoord heb. Njoy!!

• 10 Juli 2017 - 16:40

Marjan.vd.brink@hetnet.nl:

Lieve Chantal,

Net even de mooie foto's bekeken.
    pRACHTIG. Wat een natuur bij jullie.
    Ook de aktiviteiten van bouwen erg mooi, zoals de ronding van gaas.
    Het is ook mooi om te zien hoe jullie samen fijn bij elkaar zitten. Een echt team.

ik hoop dat het voorspoedig gaat met je opdracht en wens je veel succes.

Peter mijn neefje van bijna 2 meter zit nu in Australie voor stage.
    Hij heeft het reuzen nar zijn zin en leert veel. Ook veel leuke dingen op reis met het gezin naar melbourne.

Ja dat doen jullie super goed,. Je horizon verbreden. Lekker genieten met alle geuren en kleuren om je heen
    Kamp is vandaag begonnen de eerste groep, het voelt goed.
    Een dame uit Frankrijk 3 dames uit Duitsland . een leuke start met goede begeleiding.
    Veel lieve groetjes van Unie, lady, marjan van de wildkamp.